Subject: elektriprojekti LC2108 "Lahe kinnistu elektriliitumine. Annikoru küla Elva vald Tartu maakond" kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 16:46:39 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
LC2108 „Lahe kinnistu elektriliitumine.  Annikoru küla Elva vald Tartu
maakond“, mille edastame teile kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.